TIP NA SNÍDANI: KOKOSOVÁ RÝŽE S OVOCNÝM PŘELIVEM A SMOOTHIE

U nás doma jedna z TOP snídaní: Kokosová rýže s přelivem z lesního ovoce a banánu. Kokosové mléko dělávám podle tohoto receptu, jen dávám více vody. Pokud bych chtěla kokosovou smetanu jako z plechovky, tak se držím receptu:-) Smoothie jsem připravila z pomeranče, malin a šťávy z červené řepy (viz foto). Recept a foto dodala: Kristýna Maršalíková.

INGREDIENCE (PRO 2 OSOBY):

  • půl hrnku rýže rissoto
  • hrnek domácího kokosového mléka (pokud použijete z plechovky, doporučuji ho nastavit vodou)
  • půl banánu
  • špetka soli
  • vanilka

POSTUP PŘÍPRAVY KAŠE:

Do kokosového mléka nasyp rýži (nepropláchnutou!), nadrobno nakrájený banán a vanilku. Promíchej, přiveď k varu a za občasného míchání pozvolna vař, dokud není rýže měkká a krémová. Podle potřeby přilívej vodu.

POSTUP PŘÍPRAVY PŘELIVU:

Druhou půlku banánu smíchej s mraženým lesním ovocem, podlij trochou vody a nech společně dusit, dokud ovoce nezměkne. Potom vař odkryté, aby se vypařila přebytečná tekutina. Je-li ještě třeba, přidej lžičku medem.

POSTUP PŘÍPRAVY SMOOTHIE (PRO 2 OSOBY):

Na smoothie pro dvě osoby odšťavněte 2 větší červené řepy. Šťávu z červené řepy rozmixujte s půlkou pomeranče a s trochou mražených malin.

Kokosová rýžová kaše s přelivem z lesního ovoce a banánu. Smoothie z pomeranče, malin a šťávy z červené řepy.

Kokosová rýže s přelivem z lesního ovoce a banánu. Smoothie z pomeranče, malin a šťávy z červené řepy.

DOPORUČENÍ OD NUTRIČNÍ TERAPEUTKY PAVLÍNY:

Kaše je BEZ cukru, lepku a mléka.Tudíž je vhodná pro lidi s laktózovou intolerancí, alergií na bílkovinu kravského mléka, celiaky a vegany.

Nutriční hodnoty: propočítávám

SDÍLET

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *