DOBRÉ RÁNO

Tento týden jsem nabyla novou zkušenost – svou první zkušenost, a to stát před kamerou. Dostala jsem pozvání do pořadu Dobré ráno, kde jsem jako nutriční terapeutka měla možnost poradit zdravé pokrmy, kterými si lze při zvyšování tělesné hmotnosti zpestřit jídelníček.

Musím říct, že tato zkušenost se mi moc líbila a jsem za ni vděčná. Členové štábu na mě byli moc milý, ochotně mi vše ukázali a vysvětlili, a dokonce jim chutnalo, co jsem ukuchtila,cha! Atmosféra ve studiu byla natolik uvolněná a plná úsměvů a smíchu, že by nikdo nehádal, že většina přítomných vstávala ve 4 hodiny ráno, ne-li dříve. Ale zpět k tématu… 

Dobré ráno

Dobré ráno

Jak má vypadat jídelníček pro podporu zdravého zvýšení tělesné hmotnosti?  Ačkoli se to nemusí zdát i tato problematika je ryze individuální záležitostí. Někdo přibírá na lusknutí prstů a někdo nepřibere, i když sní celý stánek s občerstvením.

Pro zpestření jídelníčku za účelem zvýšení tělesné hmotnosti jsem vybrala pokrmy:

Tvarůžková pomazánka

Tvarůžková pomazánka

Domácí nutella

Domácí nutella

Výše uvedené recepty neslouží pouze ke zvýšení hmotnosti, ale jsou vhodné také do jídelníčku pro zdravý životní styl. Zda je daný podporuje zvýšení tělesné hmotnosti nebo její udržení, záleží vždy na velikosti jeho snědené porce. 

Chcete-li přibrat na váze, musí být váš energetický příjem vyšší než je váš energetický výdej, tedy musíte jíst více energie než vydáte v rámci pohybové aktivity. Základem jídelníčku jsou plnohodnotné bílkoviny, komplexní sacharidy a zdravé tuky. 

Dobré ráno

Dobré ráno

 

SDÍLET

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *