CO SI DÁT (NEJEN) NA PEČIVO

Jíst pořád suchý rohlík nebo dokola opakující se svačinu typu rohlík se šunkou a máslem, tak by to opravdu vypadat nemělo. Proč? Strava by měla být pestrá, v žádné potravině nenajdete všechny živiny, které naše tělo potřebuje. Využijte tedy všech možností, které nabízí nejen vaše zahrádka, ale i obchodní regály.

Obložený chléb, upečený toast či plněná tortilla jsou vhodné nejen jako rychlá a vyvážená svačina, ale také na snídani, večeři či oběd sbalený na cesty.

Jak postupovat?

Z každé kategorie (viz. ukázka) vyberte jednoho zástupce: 

 

POMAZÁNKa

Pro přípravu  pomazánky vyberte jednoho zástupce z kategorie: Mléčný výrobek, Luštěniny anebo Kořenová či brukvovitá zelenina. Luštěniny použijte vařené, naklíčené nebo konzervované (pořádně omyjte od slaného nálevu). Pokud zvolíte luštěniny nebo zeleninu – rozmixujte je nebo nestrouhejte.

Dále přidejte sůl, česnek, koření nebo čerstvé bylinky, a přidejte jednoho ze zástupců kategorie JAK ZVÝŠIT PŘÍJEM BÍLKOVIN.

DO POMAZÁNKY MŮŽETE PŘIDAT

 

SDÍLET

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *